mandag 2. juni 2008

Litt informasjon....

Bluesfesten foregår på Skjærran....vi håpe selvfølgelig på godvær - men skulle værgudan mot formodning være i dårlig humør har vi sikra oss med stortelt. Kos ska det bli.....

Arrangementet starter på ettermiddagen - det blir salg av grillmat og øl/vin fra kl 19.00.

Musikken starter opp ca 21.00 og vi hold på tell langt på natt...det e midtsommer, sant....

Billettan koste kun kr 150,- pr stk - da får du med 3 band - kor mye liv det ska bli e opp tell dæ....

Vi håpe at dettan e den spede begynnelse på en hel festival - vi har ambisjona om å få tell ei heil festivalhelg te neste år - støtt opp! Hvis publikums-interessen e stor nok ska vi skape liv og røre i bygda....


PS....du ska ikkje se bort i fra at det kan bli nån musikalske smakebita på lørdags formiddag også...følg med......

4 kommentarer:

Anonym sa...

legger dere ut tidsplanen for når hvert enkelt band skal på scenen(?)

Ola Kane & Merethe sa...

Ja, regner med at BBQ begynner ca kl 21.00, Boogieman kl 23.00 og Nofish ca kl 01.00. Men dette er høyst uoffiselt, og det kan skje endringer i forhold til tidspunktene. Bare husk å vær tidlig ute....!

Anonym sa...

Hei!Ser dere er i rute angående arrangementet,her i midt-norge gler jeg meg, og mine medmusikanter til og komme og dra Chigacoblues utover natta i ei av de fineste bygden i Nord-norge.
Håper folk kjenner sin besøkelsestid,og at vergudan er med på laget.
Vi ses!!

Hilsen Geir"Nofish"Bertheussen

Anonym sa...

Jeg må bare si at det er fantastisk moro at noe slikt som dette skjer på Evenskjer. Man må satse på at folk her kjenner sin besøkelsestid, med tanke på en latterlig lav inngangsbillett. Personlig har jeg vært på 2 konserter med boogieman fleines&elstad før, og jeg ser virkelig fram til min 3! kanonbra liveduo!!! Har ikke hørt så mye om Geir Bertheussen, men han er sikker kjempebra han også, på lik linje med BBQ så folkens dette blir en fantastisk trippelkonsert!! håper vi sees alle sammen! under skyfri himmel selvsagt!